cootjuh.reismee.nl

Wacht ff !

De Sint is ondertussen terug naar het Spaanse land. Na zijn vertrek werden er 5 enorme dozen kerstpret van zolder getrokken om het huis om te toveren naar een meer magische versie. Een hele lange vervelende klus, maar alle kleurtjes knetteren deze maand weer gezellig door het huis.


Ondertussen gaat het werk op alle fronten gewoon door, word mam wekelijks geknuffeld, en heeft Melis en haar gezin nog een verhuisproject deze maand. Ook moet ik nog even bedenken wat er op beide kerstdagen gegeten word, moet er nog dichtsels gemaakt, kaartjes verzonden, en andere feestelijke dagen behoeven ook nog aandacht. Mijn hoofd maakt deze maand wat overuren, en ineens knalde het binnen :


Wacht ff he ….. wacht ff ….. ik moet het in deze rommelige periode toch even tot me door laten dringen hoor ….. want over minder dan 3 weken sta ik met mijn lijf en leden zo'n 9500 kilometer hiervandaan naar palmbomen en andere tropische planten te kijken !


Er was een moment toen kreeg ik een bericht van de vliegtuigmaatschappij Emirates dat er een wijziging was doorgevoerd op de terugvlucht. Een nare wijziging, want er zou een tussenstop zijn op Dubai van 12 uur. Twaalf uur ! Hallo !! Bejjewelgoed !?! Zo had ik het niet bedacht, want op deze manier ben ik 26 uur onderweg om thuis te komen. Een beetje zachtjes huilen moest ik wel.


Nou is Emirates de rotste niet. Ze bieden bij dit soort jammerigheden een hotelkamer en een maaltijd aan. Kijk, das lief. Het blijft narigheid, maar dit geeft wat lucht en rust. Kmoest het alleen even online regelen. Mijn pogingen duurde ongeveer een week of 4, waarbij ik elke poging te lezen kreeg dat er "even" een technische storing was. Dan maar bellen naar de klantenbalie. Bleek dat ik mn hulpvraag in het Engels moest doen. Eeeh … dat gesprek eindigde al snel door mijn “I'll call you back” want ZO goed kwam ik er in eerste instantie niet uit.


En dus ….. opschrijven wat ik wil vragen, vluchtgegevens erbij zoeken, vertalen in het Engels, en nog maar eens een belpoging doen. En dat ging vlekkeloos, Cootjuh heeft een kamertje in Dubai voor 12 uurtjes. Fijn om wat jetlagslaapjes te doen, op te frissen, en te eten op kosten van Meneer en Mevrouw Emirates. Hoe ik in het hotel ga komen weet ik nog ff niet, maar dat zal zich wel wijzen ….. toch ….. jaaa,vast !


En nu ben ik dus op het punt dat ik nog maar 17 dagen af hoef te tellen. Krijg ik toch een beetje buikpijn van. Blije buikpijn he ! (ja, dat bestaat dus echt). Maar eerst nog kerstdag 1 en kerstdag 2, verhuisdingetjes, oud en nieuw met kwarkbollen, kerstzooi weer opruimen en een koffer pakken, en en en ..... joh, ik heb nog helemaal geen tijd om aandacht te besteden aan deze blije buikpijn …. maar jemig wat een fijn vooruitzicht

Reacties

Reacties

Carla

Vakantiestress hoort erbij Co, komt vast helemaal goed. Dat wordt weer lekker genieten voor jou, en voor ons de thuisblijvers weer helemaal leuk om je blogs te lezen. Fijne feestdagen, genieten !

Joke

Nu nog even de feestdagen doorkomen en hop op vakantie!!

En de boom mag je ook nog even laten staan ?

En wij kunnen dan het nieuwe jaar starten met heerlijke blogjes ❤️

Nadia

Joejoeeeeee

Ed

Have fun sis!! ?

Loessie

Nou Cootjuh nog 1 nachie slapen en dan ga je de lucht in!
Heb een goede reis en geniet ervan met volle teugen!
Kan nie wachten op je leuke bloggies!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!