cootjuh.reismee.nl

Olee

Thailand … wat was het mooi, wat was het bijzonder, wat was het een avontuur. Ik heb fijne napret gehad met het nalezen en afdrukken van mijn blogboek. Daarnaast ben ik hard bezig geweest met de mooiste foto's selecteren voor in mijn fotoboek. En nu staan ze netjes in mijn kast, naast alle andere reisavonturen.


Nu heb ik de belofte aan mezelf dat ik na het afronden van dit blog/fotoproject, een nieuwe bestemming kan gaan zoeken voor een solotripje. Dat was op zich niet heel moeilijk. Thailand is me zo goed bevallen, daar wil ik graag meer van ontdekken. Het reisplan is ondertussen zelfs zo goed als klaar, maar Snor heeft aangegeven in de winter ook wel weer de hort op te willen. Nou valt dat met mijn rondreisplannen in dezelfde periode als die hij wil reizen niet fijn samen. En dus stel ik die van mij een jaar uit tot januari 2026, zodat Snor in januari 2025 kan genieten van wat winterse warmte. Mijn tropische winterplannen gaan dus even de ijskast in. Zo kan ik mijn vakantiebudget ook nog even goed laten groeien. Win/win.

Ik bedacht me wel dat ik door dit schuiven in plannen nog een stukje geld “over heb”. En dat ik dat ook best in een stedentripje kan stoppen. Ik ben dan wel een natuurmeisje, maar Sevilla staat al een tijdje op mijn lijstje om eens te gaan zien. De cultuur, de geweldige gebouwen, de mozaiekkunst, en rustgevend groen is er ook te vinden. Tijd om het eens te gaan ervaren.

En als ik het eenmaal in mijn kop heb ..... dus geen geteut, geen geaarzel, maar aan de slag. Kheb de agenda erbij gepakt, gezocht naar tickets en een lekker appartement in het centrum via booking.com en nu staat er zomaar ineens weer wat in mijn agenda om naar uit te kijken. Begin september zit Cootjuh in het land van olee olee, tapas, cerveza en andere Spaanse gezelligheden. Lekker bezig, al zeg ik het zelf :-)

Reacties

Reacties

Gerard

Goed plan om Sevilla te bezoeken. Krijg je zeker geen spijt van! En nog beter plan: vervolg van Thailand! Duurt wat langer, maar dan heb je ook wat!!!

Manonie

Wow… wat leuk dat je Sevilla hebt uitgekozen 🇪🇸 !!! Ik weet zeker dat je het daar geweldig gaat vinden… zo gezellig, zo fijn en zo mooi daar... met die prachtige historische binnenstad..ik ga niks verklappen want zelf ontdekken is het leukste en wow.. ik mag het via je blog allemaal nog een keer beleven!! 😍 joepieee !!!

Zeg ik niet

Ik zou wel een cerveza bestellen

Joke

Heerlijk!!
Nu wachten tot het september is 😄. Of gaat Snor ook bloggen...

Carla

Wat n topidee Co, heerlijk hoor, Sevilla staat ook (nog) op mijn lijstje 💕🥂🍾

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!